Tuesday, March 4, 2008

-Eventyrlige Rio de Janeiro


Ordene tilhorer Anders Halvorsen, men de kunne like gjerne vert reiselederen sine. Det gikk ikke mange dagene for verdensgutta fant sin plass i en av klodens vakreste byer. De siste dagene har Jonna og Anders funnet roen blant interessante kropper pa Copacabana, mott Jesus og vert pa Sukkertoppen. Sistnevnte ble ikke reiselederen med pa. Jonna holdt seg nemlig sammen med Hussain og gjengen, mens Anders valgte den mer tradisjonelle turistbussen, etter den gode opplevelsen i Los Angeles;


-Jeg koser meg veldig i sightseeing-bussene. Trenger ikke ga sa mye. Det er trygt, greit og effektivt. Man tar alt i en fei, sier Anders Halvorsen.

Redaksjonen kan ogsa avslore at 25-aringen fra Brenna har brukt mer og mer tid alene rundt i Rio. Hva dette skyldes er usikkert, men reiselederen har en teori;
-Vi har fortsatt en meget god tone, sa tror ikke han er lei meg. Det jeg tror er at han har sett filmen City of God litt for mange ganger. Dere kjenner jo Anders- typen gar rundt a hilser pa alle. Personlig synes jeg det er like greit a ikke bli kjent med alle gutta i Brasil, sier en lettere nervos reiseleder.



I morgen drar verdensgutta til Maracana for a se fotballmatch- for de drar videre til den nydelige oya Ihla Grande pa torsdag. Alt for du fortsatt her pahttp://www.verdensgutta.blogspot.com/

No comments: