Saturday, December 29, 2007

Kongen av fuktighetskrem


Det er bare to dager til gutta drar mot østen, nærmere bestemt Bangkok. Samtalene går i hva som burde pakkes ned i ryggsekken. Alle er like nakne når det kommer til bagasjen, men det hersker ingen tvil om hva det virkelig store spørsmålet er;
-Hvor mange fuktighetskremer tar Anders med seg?
Senest i dag ringte han Jonna og lurte på hva han skulle gjøre med hygienen.
Utdrag fra telefonsamtalen lørdag kveld rundt midnatt.
A: Jonna, nå nærmer det seg.
J: Det gjør det Claudio- og dette er ingen treningsleir til Danmark, Anders.
A:Hehe. Nei, veit det. Men du...
J: Ja.
A: Jeg lurer på ei litta ting. Jeg har så mange medisiner og fuktighetskremer jeg skulle tatt med. Spesielt alle disse kremene- de tar så stor plass. Hva skal jeg gjøre?

Redaksjonen lar spørsmålet være opp til bloggens leserer. Har Anders potensiale til å bli en backpacker eller er og forblir han en Moods-model som ikke har noe å gjøre ute i verden?

Vi kjører debatt på comments.

3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Jeg sier samarbeid! Kjøp kombinert fuktighetskrem og lipbalm, så kan Anders og Thomas ta med halvparten hver..

Michael said...

Jeg har troen på deg Anders! Go moisture :)