Monday, December 31, 2007

Reiseleder tatt på fersken


Det overrasket ingen at Anders skulle ta med seg litervis med fuktighetskrem. Thomas er en egen beauty-bag, så redaksjonen har valgt å ligge lavt med avsløringer fra den fronten, av den enkle grunn at det sjelden blir sjokerende nok. Men nå har altså Jonna tråkket i ansiktskremen. Dagen før avreise ble han observert på Lefdal, Alnabru. Vi var overbevist om at reiselederen hadde kjøpt et nytt kamera- men vi tok så feil.
I den lille røde posen lå det et roterende skjæresystem av typen OBH Nordica. For mindre opplyste lesere, kan vi avsløre at det er en nosehairtrimmer eller en nesehårtrimmer om du vil.
Brutal informasjon dagen før avreise. Jonna; reiselederen, backpackeren, globetroteren- var han blitt en av sminkepung-gutta?
Sjokket hadde ikke lagt seg i ettermiddag, og redaksjonen bestemte seg derfor å ringe Jonna for å få en kommentar.
- Dette er menneskelig. Jeg vil ikke si at jeg sliter mer enn andre på dette område, men slekta mi har hatt en tendens til mer hårvekst enn andre i nesegangen, da kanskje spesielt pappa.
- Jeg vil fortsatt beskrive meg selv som den fødte reiseleder og håper ikke at nesehårtrimmer-avsløringen vil svekke posisjonen min i reisegruppa.

No comments: