Wednesday, January 23, 2008

Det skulle gaa 25 aar!!



-Det har vert en helt fantastisk dag. Jeg er saa lykkelig at jeg like gjerne kunne satt meg paa flyet til Oslo allerede i dag, sier Jonna.
Etter mye vandring fram og tilbake i Kahosan Road fikk reiselederen endelig drommen oppfylt.
Verdensgutta.blogspot.com skrur tida 30 dager tilbake. Det er julaften hos Saether-familien og moren til reiselederen har som vanlig lagt den beromte rode julesokken under senga, slik at Jonna kan vaakne opp til smaagaver paa selveste julaften.
-Det slaar aldri feil. Hvert eneste aar fikser muttern boxershorts. Og tro ikke at det er av typen Dolce, Armani eller Calvin Klein. Vi snakker Cubus sine 89-aarganger eller Dressmann sine beromte MANN-boxere. De er ok, og jeg har alltid takket og vert hyggelig. Men det er ingen chikkas-magnet, sier reiselederen.

Men i dag paa Kahosan Road. Gata der DiCaprio traaket seg gjennom for han fant paradis- fant sannelig ogsaa Jonna paradiset sitt.


- De laa der og skreik etter meg, med en logo jeg bare har sett paa reklamer. Det sto CALVIN KLEIN og prisen var til aa le av. Du tenker sikkert at det er fake. Selvfolgelig er det fake, men hva er best. En fake Calvin-boxer eller tre smaagraa Cubus-boxere?

Jonna ligger i senga si paa det nedkjolte hotellrommet paa D&D-Inn og utdyper videre:

- At det skulle gaa 25 aar for jeg endelig fikk meg en fin boxer er i aa for seg pinlig. Her legger jeg all skyld paa mamma som kunne vurdert og lagt 50 kroner mer i julesokken. Menn saan er jo livet. Du kan ikke faa alt du peker paa. Men naa har jeg i hvert fall seks nye Calvin-boxere og gleder meg til sommeren i Norge, avslutter den fornoyde reiselederen.

2 comments:

Anonymous said...

Hahaha...

Deilig Jones, deilig. Gleder meg til å se de nye bokserne dine i garderoben !

Anonymous said...

DET BOR DU GJORE! kanskje du skal faa laane den en dag ogsaa! SES I SAMFUNNSFAGKLASSEN TIL NESTE AAR.
LOVE J.