Wednesday, January 23, 2008

Faktorsmell for avreise.Thomas nekter skyld.



Det var ingen god avslutningsdag for solkremansvarlig. For mye fokus paa sin egen kropp og brunfarge- satte de resterende verdensgutta i solkarantene. Eller med andre ord i skyggen de nermeste dagene. Thomas glemte sin eneste oppgave paa turen, nemlig aa smore Anders og Jonna.
Redaksjonen treffer en blodrod reiseleder paa rommet.
-Det har vert en grusom kveld. Thomas ga meg gront lys paa solinga i hele dag. Han var i godt humor og sa aldri fra at fargen min gikk fra hvit til rosa i lopet av de timene jeg laa paa soltaket i Bangkok.

Thomas hadde andre tanker i hodet. Han tenkte framover, han tenkte lesesalen og han tenkte bare paa sin egen farge fram mot avreise paa kvelden samme dag.
-Jeg tar ikke disse beskyldningene alvorlig. Jeg smorte baade Anders og nevnte reiseleder med faktor 8. At de ikke taaler sola for de ta paa sin egen regning, sier solkremansvarlig.

Brenna-sonn Anders Halvorsen tar raskt parti med reiselederen.
-Thomas har vert flink tidlige paa turen. Men med tanke paa det daarlige veret ukene vi har vert ute, var det forst i dag at han fikk sin store faktorprove. Men makan. Han var overraskende fraverende.

Med faktorsmell i bagasjen onsker verdensgutta alikevel Thomas en god tur hjem og haaper han faar uttelling naar han er tilbake i Oslo.

Anders og Jonna drar videre til Los Angeles imorra. Alt derfra faar du selvfolgelig her paa http://www.verdensgutta.blogspot.com/

1 comment:

Anonymous said...

hepp